Jordan Brand opent nieuwe retailconceptstore, World of Flight, in Sanlitun, Beijing

Jordan Brand heeft zijn eerste geopend Wereld van de vlucht (WOF) conceptwinkel in Sanlitun, Peking.

De opening van Jordan World of Flight Beijing Sanlitun onthult de topuitdrukking van World of Flight wereldwijd. Het loopt voorop in de streetwear- en basketbalcultuur, inspireert diepere consumentenverbindingen en is een platform om de universele taal van de Jumpman te demonstreren. Dit is een natuurlijke voortzetting van de WOF-reis voor Jordan Brand terwijl we doorgaan met het vormgeven van ons sterke mondiale momentum.

De winkel opende zijn deuren in Sanlitun North, een knooppunt voor luxe, en wordt de eerste NSO-deur van het merk in Groot-China. De indeling van de ruimte dompelt de consument onder in het verleden, heden en de toekomst van Jordan Brand door middel van design en verhalen vertellen. Het is de première van het merk via WOF – en onze eerste WOF-winkel met meerdere verdiepingen. Verdieping één van de ruimte, ‘het veld’, is voor authentieke liefde voor het spel, terwijl verdieping drie geworteld is in de basketbalcultuur en een uitlaatklep voor zelfexpressie en persoonlijke stijl.

Jordan World of Flight Beijing Sanlitun is het eerbetoon van het merk aan de basketbalcultuur. De locatie is ontworpen om diepere verbindingen met de Fearless Ones te inspireren en te versterken, waarbij de internationale kracht en resonantie van het merk wordt getoond en tegelijkertijd het zelfvertrouwen wordt aangemoedigd. Jordan World of Flight vertegenwoordigt het beste van Jordan’s wereldwijde product-, stijl- en sportinnovatie.

Het grotere onderscheid van China op de markt

  • DE RELATIE VAN JORDAN BRAND MET GC

De toewijding van Jordan Brand aan de markt, de consument en de gemeenschap in Groot-China is ongeëvenaard in zijn mondiale reis. Van het merk dat in 1997 officieel de markt van Groot-China betrad; naar de legendarische bezoeken van Michael Jordan in 2004 en 2015; tot de ondertekening van Guo Ailun en Yang Shuyu; Dankzij zijn voortdurende inzet voor het ondersteunen en versterken van de basketbalcultuur heeft Jordan Brand’s een sterk groeitraject gerealiseerd in Groot-China. Met de opening van deze nieuwe World of Flight-locatie wil het Jordan Brand de gemeenschap en de lokale consument een portaal naar de Jordan Brand-wereld bieden als nooit tevoren.

De nieuwe winkel markeert het debuut van het World of Flight-retailconcept in Groot-China, versterkt de investeringen van NIKE, Inc. in de regio en geeft vorm aan de toekomst van Jordan Marketplace. De komst van Jordan World of Flight Beijing Sanlitun is een teken van de mondiale groei van Jordan Brand, vooral in Groot-China. De winkel is gepositioneerd in het noorden van Sanlitun, de vooraanstaande zakenwijk van Peking en China, en bevindt zich tussen tal van bekende modemerken, wat de identiteit van Jordan Brand als premiummerk onderstreept.

WINKELONTWERP

Het ontwerp van Jordan World of Flight Beijing Sanlitun vindt zijn oorsprong in de erfenis van het merk en is een eerbetoon aan de basketbalcultuur. Het ontwerp is geobsedeerd door vakmanschap door de creatieve filters van ‘verheffing’, ‘juxtapositie’ en ‘stoutmoedigheid’.

Jordan World Of Flight Beijing Sanlitun integreert het lokale architectuurelement van 京砖, het vloermateriaal dat in de Verboden Stad wordt gebruikt, in het portaal en het centre court-gebied. Jordan Brand schakelde ook Chinese en in China gevestigde kunstenaars in om het hof opnieuw vorm te geven en exclusieve verhalen over Peking te verwerken. Kunstenaars haalden voor hun creaties inspiratie uit de stad, zoals te zien in de kunst van de Footwear Lounge, overal lokale veldfotografie, creatieve installaties en op kunst geïnspireerde basketbalborden om de lokale verhalen voor de Fearless Ones te verdiepen.

De locatie met 4 verdiepingen zorgt voor een uniforme en meeslepende winkel- en basketbalcultuurervaring.

PRODUCTAANBOD

In deze winkel zal de consument een aparte sfeer tegenkomen die hem onderscheidt. Jordan World of Flight Beijing Sanlitun zal het beste op het gebied van Jordan streetwear en prestatieproducten aanbieden, waaronder de lancering van de Jordan Brand Wings-collectie, hyperlokale producten en exclusieve workshops en productlanceringservaringen.

Om een ​​meer intuïtieve winkelervaring te bieden, zullen producten voornamelijk worden gecategoriseerd als streetwear of sport, waardoor consumenten gemakkelijker kunnen winkelen op basis van gelegenheden en interesses. Jordan World Of Flight Beijing Sanlitun biedt een uitgebreid heren-, dames- en kinderassortiment, inclusief kleding en schoenen die exclusief voor de winkel zijn. In de stylingruimtes zijn pas- en passessies mogelijk.

Het hyperlokale aanbod maakt het geheel af. De Jordan Local Artist-serie bevat producten die in samenwerking met Chinese straatartiesten zijn gemaakt, en presenteert een eigentijdse uitdrukking van de jeugdcultuur van GC, waarbij Jordan-franchiseproducten als canvas worden gebruikt. Jordan World of Flight Beijing Sanlitun biedt het eerste Jordan-artiestenpakket aan in lokale artiestenseries in samenwerking met Chinese straatartiesten Xiaoye, oftewel. 小野比利, een illustrator uit Peking, en basketbal- en voetballiefhebber.

Jordan Wings Collection is de eerste Jordan-only, niet-samenwerkende luxe streetwearcollectie van Jordan en zal hier voor het eerst wereldwijd worden gelanceerd. Deze collectie is de meest vooraanstaande productuitdrukking van Jordan Brand tot nu toe. De hele collectie respecteert het erfgoed en de iconische status van Jordan Brand op het gebied van sport, cultuur en stijl.

WORLD OF FLIGHT STORE-FUNCTIES

Het Centre Court onderscheidt zich niet alleen als een eersteklas winkelervaring met zijn grondige productselectie en tentoonstelling, het bevat ook kunstwerken en video-inhoud gewijd aan de basketbalcultuur en het Jordan Brand-universum.

Een speciaal WOF-only servicevenster zorgt voor een verhoogde en feestelijke ophaalervaring voor leden. SNKRS Pick-up zal ook een SNKR App-ervaring in de winkel stimuleren via een contentreeks, een lanceringskalender en een preview van een high-heat-product.

De Jordan Heritage Wall is het hart en de ziel van de winkel en laat bezoekers kennis maken met de erfenis van het merk. Het bevat iconische kunstwerken en fotografie die de nalatenschap en tijdloosheid van Michael Jordan weerspiegelen.

DE WORKSHOP

De workshop van Jordan World of Flight Beijing Sanlitun is gericht op het inspireren en begeleiden van de Jordan Brand-consument. Het biedt een praktische personalisatie-ervaring die consumenten de mogelijkheid biedt om hun Jordan-product uniek te maken.

  • Personalisatie en maatwerk voor schoenen en kleding

Een maatwerkservice waarmee consumenten hun schoenen en kleding van het merk Jordan kunnen personaliseren door middel van AJ1 hot stamp embossing, dubraes en aglets graveren en kledingpatches.

  • Jordan World of Flight Beijing Sanlitun Exclusieve merkaccessoires

Het aanbod omvat exclusieve accessoires die een knipoog geven naar het erfgoed van het merk Jordan en tegelijkertijd het verleden, het heden en de toekomst weergeven.

  • Hyperlokale kunstenaar in-store artwork-T-shirt

De Workshop biedt hoogwaardige hyperlokale kunstenaarsproducten, waarbij gebruik wordt gemaakt van de lokale kunstwerken die in de winkel aanwezig zijn om exclusieve producten te creëren die consumenten kunnen kopen.

De workshop biedt schoonmaakproducten en tutorials voor consumenten om te helpen bij het onderhoud van hun Jordan Brand-product.

Sneakers-voor-dames.nl
Logo
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0
Shopping cart